tprodanov написа:
Добре бе, как се стига до такава власт, мамка му даеба, защото това с Гергор е може би над 15 години вече и тоя определя всичко, мамицата му, що е свързано с реклама, данни за реклама и кво ли не...Бахти комуниста!

Много лесно - медиен и рекламен бизнес се прави с много пари защото са нужни гигантски оборотни средства. Моята фирма се занимава с интернет маркетинг, където е сигурно стократно по-евтино от тв и пак първите две години непрекъснато търсех пари от някъде да си направя текущите кампании защото клиентите плащат след края им. В медиите пък са нужни супер много кинти за техника и тн, а докато почнат да имат приходи минават месеци , че и години. В началото на 90-те в БГ никой не разполагаше с много пари, че да може да стартира сериозен бизнес , в която и да е област (капитал се натрупва с десетилетия капитализъм) и якои хора успели да получат/намерят пари от някъде си получиха гигантско предимство. Гергов очевидно е имал кинти и с лекота завзе пазара - разпространение, медии, реклама, измерване , всичко.
[url]http://tv-bulgaria.com/2011/08/15/рейтингите-в-българия-въпроси-и-отгов/[/url]
Ето тук има за схемата, както писах 1000 домакинства (което е математически представителната извадка за страна 7 милиона, който е учил статистика знае

и на всяко има специално устройство , което записва. Тъй като данните от тези устройства могат да се проверяват и доказват е тъпо просто да фабрикуваш данни. Какво му стига да направи на Гергов? Ами да сложи повече домакинства (спрямо реалния процент) на ефирна тв, която в по-голямата част от страната е бнт и бтв. Това че повечето кабеларки обявяват по-нисък брой абонати от реалните (за да плащат по-малко лицензни такси на каналите) доста го улеснява , защото го оправдава да има по-голям процент такива на ефирна.
Това че БТВ и останалите фирми около гергов действат по този начин по никакъв начин обаче не оправдава другите мошеници на пазара. Нова тв например дават сериозни подкупи на мениджъри на големи фирми да пренасочат бюджетите си от бтв в нова. Булсатком правят тази незаконна схема с тв+, регионалните кабеларки масово крият абонати и т.н.
Дори икономедиа действат нелоялно като прескачат рекламните агенции , отиват директно при бранд мениджърите и им предлагат същата отстъпка като за рекламни агенции. Просто в БГ такъв е манталитетът и за мен именно тази липса на професионализъм е причината за разликата в производителността и съответно в заплащането между нас и западна европа.