forum.levski.com

Форум на привържениците на ФК ЛЕВСКИ
Дата и час: Пон Сеп 08, 2025 9:50 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]





Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 23198 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 774  Следваща

Харесва ли ви новото правителство
ПО-СКОРО ДА 65%  65%  [ 87 ]
ПО-СКОРО НЕ 35%  35%  [ 46 ]
Общо гласове : 133
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 1:20 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 21, 2008 4:59 pm
Мнения: 53012
Местоположение: ШОПландия
Wildkid написа:

Прави по-голяма тапа, щото се отпушва движението и не спира на това кръстовище (а се набутва на следващото, демек Семинарията). А там особено десния завой към....центъра на шибания град, е ЕДНО платно....

Цитат:
А до края на годината се очаква да започне строителството на естакада по бул. "Алея Яворов" при Семинарията.
:smt006

_________________
"Когато стане трудно остават най-верните."


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 1:20 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 15, 2005 6:59 pm
Мнения: 32999
Местоположение: София
Тапа на семинарията ще има дотогава, докогато приключат кръстовището на две нива на семинарията, което ще се започне скоро. Доколкото знам е предвиден и пробив от кошарите до другата страна на южния парк. А колкото до градски транспорт, еми откакто се помня, по-масово развиване на градския транспорт колкото сега, не е имало. Когато се разшири околовръстното и се построи северната скоростна тангента, движението ще се измести извън центъра и нещата ще се по-добре. Отделно пък 90% от задръстванията по центъра са по вина на българина и това, че е орк и си мисли, че може да паркира където си иска или да спре където си иска. Булевардите са достатъчно широки за всички, стига да няма 5 реда паркирали коли.

_________________
Не е важна истината, важен е имиджът.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 1:38 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 09, 2005 9:41 pm
Мнения: 13788
кърпенето на дупки е ужасно нагла схема за крадене на много пари :wink: по-евтино щеше да ни излезе да си преасфалтираме целия град за десетина-петнайсе години

_________________
"Писна ми на кура да чета за тия смешници от да българия или както им е там фьешан името дейба майка му да еба."
dabulgaria.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 1:39 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 24, 2006 8:00 pm
Мнения: 40351
Аааа, за това обаче предстои да видим, щото може да се окаже, че нЕма пАре....

Аз вече казах, че за мен това Е необходимо, но просто само то няма да реши проблема. Проблема ще се реши (частично) с това на Семинарията, после трябва и това под Южния да се направи. Но първата стъпка вече се работи, това е добре. :smt026

_________________
С ЛЕВСКИ СЕ РОДИХ
С ЛЕВСКИ ИЗРАСНАХ
С ЛЕВСКИ СЕ РАДВАМ
С ЛЕВСКИ И ЩЕ УМРА

www.bgblood.org
facebook: БОДК / BOVBD


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 1:45 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 09, 2005 9:41 pm
Мнения: 13788
това че правят виадукти над метрото само доказва тезата, че проектът за градска железница е опропастен

_________________
"Писна ми на кура да чета за тия смешници от да българия или както им е там фьешан името дейба майка му да еба."
dabulgaria.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 1:58 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 10, 2007 12:22 pm
Мнения: 31364
Местоположение: гр. Голямото село
ахам, има нещо такова с метрото. В крайна сметка просто се поизпразниха рейсовете. Тъпото е, че пероните са дълги около 105 метра. 4 или 5 вагончета покриват цялата дължина на даден перон. В момента в час метрото се пълни до дупка, задръстванията не намаляха, а и няма как да се добавят още вагончета отзад :bigok

_________________
blanco написа:
Наско Сираков ще остане със златни букви в историята на Левски, след като ни спаси окончателно!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 1:59 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
И като се направи кръстовище на две нива и на семинарията, кво става? Тапата отива при Кошарите. И ще чакаме прословутия тунел там, дето я го има, я не. А тапата долу, при Румънскот? И тя си остава. Не. Задръствания не се борят с нови пътища или с разширяването на старите, или пък с нови кръстовища, колкото и да е странно.

Инче, метрото е вид градски транспорт, но само част от него. ГТ е едно цяло и не може да бъде разглеждано така на части - безспорно, метрото е нещо прекрасно и задължително, което ще има голям ефект. Но истината е, че наземния ГТ е под всякаква критика, и тук далеч не става въпрос за състоянието на возилата, което поне за мен е с минимално значение.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 2:07 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 20, 2005 3:11 pm
Мнения: 12283
antonatan написа:
ахам, има нещо такова с метрото. В крайна сметка просто се поизпразниха рейсовете. Тъпото е, че пероните са дълги около 105 метра. 4 или 5 вагончета покриват цялата дължина на даден перон. В момента в час метрото се пълни до дупка, задръстванията не намаляха, а и няма как да се добавят още вагончета отзад :bigok


ми не...просто се пускат влакчета по-начесто...на 30...40 секунди... :bigok

_________________
100 години СЛАВЕН Левски София!
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 2:15 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 7:31 pm
Мнения: 4731
tprodanov написа:
И като се направи кръстовище на две нива и на семинарията, кво става? Тапата отива при Кошарите. И ще чакаме прословутия тунел там, дето я го има, я не. А тапата долу, при Румънскот? И тя си остава. Не. Задръствания не се борят с нови пътища или с разширяването на старите, или пък с нови кръстовища, колкото и да е странно.

Като се направят кръстовища на 2 нива при тв кула и при семинарията всички, които идват от цариграско или румънското няма да киснат по половин час на тези места, за да стигнат някъде в лозенец. В крайна сметка не всички, които пътуват по алея Яворов стигат до Кошарите. А ако нищо не се направи тапите от самосебе си няма да изчезнат. Щото един хубав ден кризата ще свърши и ще се върнат всички тези хиляди коли, които в момента забегнаха обратно по родните места и тогава ще е още по-трудно да се правят промени. Всички помним какво беше преди 3-4 години сутрин като се ходеше на работа.

_________________
много неща стават невъзможни едва когато се опиташ да ги направиш


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 2:15 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Окт 07, 2007 8:08 pm
Мнения: 24098
Бахти негативистите. :lol:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 2:20 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 02, 2005 8:41 am
Мнения: 39029
Grumpy Old Men :bigok

_________________
"....в крайна сметка Левски е единственото нещо, което остава в сърцата ни и то е завинаги. "


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 2:28 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 09, 2005 9:41 pm
Мнения: 13788
tprodanov написа:

Инче, метрото е вид градски транспорт, но само част от него. ГТ е едно цяло и не може да бъде разглеждано така на части - безспорно, метрото е нещо прекрасно и задължително, което ще има голям ефект. Но истината е, че наземния ГТ е под всякаква критика, и тук далеч не става въпрос за състоянието на возилата, което поне за мен е с минимално значение.


е наземния транспорт пак ти зависи от трафика...аз съм съгласен да се ограничи придвижването с автомобили в центъра на града, но трябва и състоянието на возилата да е значително по-добро. докато климатика в градския транспорт е невиждан лукс, ще продължи да се изплзва предимно от пенсионери и ученици

_________________
"Писна ми на кура да чета за тия смешници от да българия или както им е там фьешан името дейба майка му да еба."
dabulgaria.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 2:36 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
3941 написа:
tprodanov написа:
И като се направи кръстовище на две нива и на семинарията, кво става? Тапата отива при Кошарите. И ще чакаме прословутия тунел там, дето я го има, я не. А тапата долу, при Румънскот? И тя си остава. Не. Задръствания не се борят с нови пътища или с разширяването на старите, или пък с нови кръстовища, колкото и да е странно.

Като се направят кръстовища на 2 нива при тв кула и при семинарията всички, които идват от цариграско или румънското няма да киснат по половин час на тези места, за да стигнат някъде в лозенец. В крайна сметка не всички, които пътуват по алея Яворов стигат до Кошарите. А ако нищо не се направи тапите от самосебе си няма да изчезнат. Щото един хубав ден кризата ще свърши и ще се върнат всички тези хиляди коли, които в момента забегнаха обратно по родните места и тогава ще е още по-трудно да се правят промени. Всички помним какво беше преди 3-4 години сутрин като се ходеше на работа.



Разбира се, че ако нищо не се направи ще стане по-зле. Просто усилията трябва да са в друга насока. Пробив, разширение или ново кръстовище само по себе си не решава нищо. При положение, че по тоя маршут имаш един единствен автобус, с разписание като халеевата комета, какво по-нормално от това, да имаш задръстване по него?

Змей, градския транспорт е нещото, което облекчава трафика. А проблемите в него са на много по-дълбоко ниво и състоянието на превозните средства е най-малкия проблем, според мен. За какво ти е автобус с климатик, ДВД и проститутка, ако маршрута му не ти върши работа?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 2:41 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 28, 2009 4:09 pm
Мнения: 7419
Местоположение: Schönes Dorf, Blau Sofia
Смея да твърдя, че маршрутите са доста добре разчетени, просто няма как на всеки да му ходи от къщи до работата/даскалото. С две превозни средства може да се стигне от която и да е точка А, до 90+% от София.

_________________
КУР ЗА ЛЯТОТО, ЗИМА ИЛИ СМЪРТ!
Изображение
ignore: sin


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 2:52 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 09, 2005 9:41 pm
Мнения: 13788
В един добре устроен град, отсечките на метрото трябва да разделят града на няколко зони, а надземния транспорт да се върти в тях. По-малки маршрути, по-редовен транспорт. Ако бяха прекарали първата линия на метрото под Цариграско шосе, можеше така да стане и в София.

_________________
"Писна ми на кура да чета за тия смешници от да българия или както им е там фьешан името дейба майка му да еба."
dabulgaria.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 2:54 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
tonko88 написа:
Смея да твърдя, че маршрутите са доста добре разчетени, просто няма как на всеки да му ходи от къщи до работата/даскалото. С две превозни средства може да се стигне от която и да е точка А, до 90+% от София.



Тогава що хората ходят с коли? Две превозни средства казваш, но - колко струва билета за тия две превозни средства, колко време ти отнема, и ако решиш да слезеш от едното, щото примерно е препълнено и да се качиш на следващото, кво става с цената на придвижването ти на ден? Щото ако ти идват 5 кинта на ден, логично хората да са в колите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:02 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Дек 12, 2004 4:51 pm
Мнения: 12573
Местоположение: Герена
Проданов, само за румънското ще ти кажа, че откакто почнаха да слагат регулировчици на Семинарията и откакто заградиха да копаят на тв кулата на румънското няма никаква тапа. Минавам почти всеки ден в различен час, най-вече в 6 и от тв кулата до светофара на Бастилията съм за нула време. Честно казано не знам как стана тая магия, но като го установих бях :shock: А наистина минавам всеки път между 5:30 и 7, зависи.
А с какво се борят задръстванията, ако не с много неща едновременно, което включва и нови пътища, разширяване на старите и нови кръстовища? :lol: Преди 15 години горе на околомъсното беше пълен ад (и изобщо цялото околомръсно). Разшириха го, направиха кръгово на кръстовището с Черни връх и няма допирна точка с миналото вече. Но предполагам и това няма значение и ще кажеш, че трафикът преди е бил много по-малко там и не е било необходимо :bigok

Понякога в омразата си към властимащите забравяте да гледате на нещата от хубавата им страна :) В София се случват хубави неща и аз лично се радвам, че има дейност в положителна насока. Това, естествено, на мен лично няма да ми промени мнението за управляващите, но ги приканям от трибуната на форума, който те разбира се четат ( :bigok ) да продължават в същия дух докато не се разкарат :bigok

_________________
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:05 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 09, 2005 9:41 pm
Мнения: 13788
За българина да се придвижва с автомобил е символ на някакъв статус, не го забравяйте и това. Във Франкфурт може и да има банкери с по 100 хил. ойро годишна заплата, които ходят на работа с метро, но тука Генади от Надежда ще стои гладен една година, докато изплаща некаква шайга на старо, само и само да не го помислят за лузър аверите, ако разберат, че се качва на градския :lol:

_________________
"Писна ми на кура да чета за тия смешници от да българия или както им е там фьешан името дейба майка му да еба."
dabulgaria.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:05 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 28, 2009 4:09 pm
Мнения: 7419
Местоположение: Schönes Dorf, Blau Sofia
Щото са орки, затова :bigok Една карта за цялата мрежа за един месец, излиза по-евтино отколкото да караш и на газ, да не говорим за бензина и дизела или пък ако си вземеш само за две линии.
Обаче Ганьо решава, че е по-добре той, жената, детето и кучето да си имат кола и да се бутат в задръстванията 1 час, отколкото 20-30 минути с градския и да паркират където им скимне.

_________________
КУР ЗА ЛЯТОТО, ЗИМА ИЛИ СМЪРТ!
Изображение
ignore: sin


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:08 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 02, 2005 8:41 am
Мнения: 39029
Бонбонко 2 по 44 един ден като имаш и ти деца ще те питам лесно ли е едното в единия края на града, а другото на другия с градски транспорт :smt006 Само не искам да ми казваш какво беше едно време :smt006 щото сега няма нищо общо с онези времена :wink:

_________________
"....в крайна сметка Левски е единственото нещо, което остава в сърцата ни и то е завинаги. "


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:10 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Инче, ми ти сама си обясняваш - в момента, докато има ремонт, минаването е затруднено, тапа няма. Като махнеш пречките - тапата я има. Значи, кво трябва да правиш - да разширяваш или да стесняваш?

Змей, това със статуса сигурно има някаква база в него, ама си мисля, че повечето хора биха предпочели нещо да ги вози, отколкото да карат, стига да е добро като алтернатива.

Тонко, абонаментна карта за две линии няма, което е част от простотията. Щото една е малко, а всички е много. А като возя и жена си със себе си, и съседа, дето работи и той в тая посока, дали излизат по-евтини картите?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:11 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 10, 2007 12:22 pm
Мнения: 31364
Местоположение: гр. Голямото село
айде, айде, сутрин ги гледам, повечето, които карат коли са сами, нямат пътници :bigok

_________________
blanco написа:
Наско Сираков ще остане със златни букви в историята на Левски, след като ни спаси окончателно!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:13 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Дек 12, 2004 4:51 pm
Мнения: 12573
Местоположение: Герена
Абе според мен Тонко имаше предвид колата като гъзария, а не като необходимост. Много ясно, че баща ми и жена му ще са с коли, защото са в Драгалевци. Ама примерно да живееш в Лозенец и да слезеш с кола до НДК да пиеш кафе с приятели е :ohmygod :ohmygod
Проданов, има за 2 линии бе. Майка ми е с карта за трамвай и за тролей.

_________________
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:15 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 28, 2009 4:09 pm
Мнения: 7419
Местоположение: Schönes Dorf, Blau Sofia
Не отричам, че на някои хора им е нужно, но на болшинството не им е ;) За децата проблем е ако детската градина е на майната си (един от основните проблеми пред кметовете на големите градове), иначе най-добрият вариант е да се запише в кварталното до 7ми клас и да си ходи пеша, а след 7ми ще е достатъчно голямо да си ходи само с градския до гимназията.
Може да си направите следният експеримент - докато карате/се возите се загледайте и бройте по колко хора се возят в колите. Към 40% са сами в колата, още 40% са двама и едва 20ина% са с 3 или повече човека.
Инче, вече няма от известно време, което е леко тъпо де.

_________________
КУР ЗА ЛЯТОТО, ЗИМА ИЛИ СМЪРТ!
Изображение
ignore: sin


Последна промяна tonko7 на Чет Май 10, 2012 3:18 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:17 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 09, 2005 9:41 pm
Мнения: 13788
Проданье, ако всеки возеше жена и съсед сутрин, трафикът пак щеше да се облекчи значително :lol: Лошото е, че в 3/4 от колите в трафика се вози само шофьора. Дълги години се лашках с маршрутка от Гео Милев до Овча Купел и съм наблюдавал :wink: А освен това, не виждам защо таксуваш на придвижването с автомобил, само разходите за бензин :roll:

_________________
"Писна ми на кура да чета за тия смешници от да българия или както им е там фьешан името дейба майка му да еба."
dabulgaria.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:20 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Дек 12, 2004 4:51 pm
Мнения: 12573
Местоположение: Герена
Абе, Тонко, тва ти казвам - майка ми В МОМЕНТА е с такава карта (за тролейбусна и трамвайна линия), която си извади преди около 2 седмици мисля :bigok
Не знам, освен сега да са ги маханли оня ден? Но тя последно ходи да пита за промените и единственото, което знам, е че няма вече да е с хартиена карта, а с такава електронна.

_________________
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:21 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Тонко, това, че хората се возят дори сами в колите, означава, че градския транспорт не носи никакъв смисъл за тях - нито като ценова ефективност, още по-малко като удобство.
Картата за две линии беше премахната. Премахнаха и комбинирания билет за метро и наземен транспорт. А не трябваше.
Всъщност, тарифирането трябва да става на брой изминати спирки, защото е малоумно, ако слезна да наплюя дучето от трамвая и се кача на следващия, да трябва да плащам двойно. Трябва много да се работи за оптимизиране на довеждащия транспорт към метрото, щото той в момента е напълно неадекватен. И той трябва да бъде включен в цената на метрото.

И не на последно място - преди година, Фандъчето каза, че всъщност нямат никаква идея кой, кога и накъде пътува, въпреки, че това е основната функция на валидаторите, те нямали експерти, които да разчитат данните от тях, и съответно не ги използват. Затова част от трамваите са препълнени, а други се джангъркат с 3ма човека в тях. И решаването на което и да е от горното не изисква някакви особени ресурси, само работа.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:24 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Май 24, 2008 2:05 pm
Мнения: 28097
Местоположение: София
Тоя Проданов е ебати и хейтъра :bigok Обаче продължава да прави деца ежегодно, въпреки че няма транспорт и детски градини, мръсно е и гнусно :bigok

_________________
Wine is fine but whiskey's quicker, suicide is slow with liquor...
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:25 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Яну 10, 2007 5:57 pm
Мнения: 27182
Местоположение: Възраждане, Русе
само той и цецо цветанов размножават нацията :bigok

_________________
Само Сините


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:28 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Седем:Едно написа:
Тоя Проданов е ебати и хейтъра :bigok Обаче продължава да прави деца ежегодно, въпреки че няма транспорт и детски градини, мръсно е и гнусно :bigok


Щото ше завладявам светО след време, и тогава ще бъде чисто и приятно. :bigok за някои.. :bigok


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 23198 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 774  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com