forum.levski.com

Форум на привържениците на ФК ЛЕВСКИ
Дата и час: Пон Дек 22, 2025 7:15 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]





Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 23198 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394 ... 774  Следваща

Харесва ли ви новото правителство
ПО-СКОРО ДА 65%  65%  [ 87 ]
ПО-СКОРО НЕ 35%  35%  [ 46 ]
Общо гласове : 133
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Пет Мар 09, 2012 10:33 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Окт 10, 2007 10:04 am
Мнения: 8786
Забравяте, че проблема не е само в това, че всеки се качва на колата си. Проблемът също е, че всякакви кошници минават съмнителни прегледи и все още се движат.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Мар 09, 2012 10:34 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 21, 2008 4:59 pm
Мнения: 53626
Местоположение: ШОПландия
Omraz написа:
Е нали каза, че планирането в центъра е опреди освобождението, виновен требва да е мръсния султан. :lol: :loser2

както винаги не сте разбралЕ. :loser2 Няколко хубави бомбардировки биха свършили работата с преустройството.

_________________
"Когато стане трудно остават най-верните."


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Мар 09, 2012 11:18 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Nakuro Bradata написа:
Кажете как е и защо е така тука пък там не е, като сте най-умни?
Ама некво различно мнение от тези които хейтват абсолютно всичко, "защото е невъзможно да се направи нещо хубаво в тази гадна държава" и тези които знаят как трябва ама не ни казват нарочно и казват че сме тъпи. :loser2


Защото тук имаме свободно придвижване на хора и капитали, свободна частна инициатива, свободен достъп до коли, и право да строим едва от около 20 години. Нормално е все още да не знаем как се прави. Освен това, политическата ни класа също е на толкова години, и е напълно нормално и тя да е некадърна. Това, комбинирано с неособенно голямото желание да се правят някои неща, лобизма към някои фирми, и сравнително манипулируемото население обясняват картинката. Малко противоречи с идеята че сме - не помня - втората ли, първата ли най-умна нация в света :bigok , ама кво да се прави..


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Мар 09, 2012 11:44 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 13, 2004 1:43 pm
Мнения: 4029
И в Испания улиците са мега тесни. :smt006 Но какво обвинявате хората преди 100 години, че не са направили еди какви си проекти? Че кой може да знае какво ще стане след 10 години, пък камо ли след 100? Въпросът е в това, че по чужбина вземат някакви мерки и решават проблемите си по един или друг начин, а в България каквото и да се направи по презумция то се смята за възможно най-лошото взето решение... :smt006
За мен е абсолютна мистерия как може вече 14 години в София има метро, и все още спирките на това метро да се броят на двете ръце (сега видях в Уикипедия, пише че към 2009 година са 14, което е все пак малко повече), а доскоро и само пръстите на едната стигаха? :smt017 За половината от този период от време в мадридското метро се направиха сигурно над 10 нови спирки, и вече може да се стига с метро дори и до предградията, а в София метрото може да те заведе почти навсякъде по центъра, обаче не и по някои от най-големите квартали, какъвто например е Овча Купел. Не че метрото ще намали точно в София трафикът (нито пък високите цени на горивата ще го направят), но едно супердобре развито метро поне ще пооблекчи малко положението. :smt023

_________________
Левски шампион але але!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Мар 09, 2012 11:47 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Що пък да не го намали трафика?

А иначе обяснения за бавния строеж дал господ - имаше затруднения с финансирането, в централната част минава през римска крепост, която поне малко трябва да се запази... те такива неща...И основната част от него към момента е подземна, което бави строежа.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Мар 09, 2012 11:51 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 14, 2005 3:56 pm
Мнения: 7132
Местоположение: Лондон
Мненията за чужбина са най-силни винаги :blass
В Англия в центъра хора не живеят !!!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Мар 09, 2012 11:56 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Май 24, 2008 2:05 pm
Мнения: 28097
Местоположение: София
Не само е центъра, а на целия им посран остров не живеят хора :bigok

_________________
Wine is fine but whiskey's quicker, suicide is slow with liquor...
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 12:04 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 14, 2005 3:56 pm
Мнения: 7132
Местоположение: Лондон
Ходят на работа с метрото под Ламанша, много е удобно.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 12:06 am 
Offline

Регистриран на: Пон Юли 04, 2011 5:14 pm
Мнения: 3612
Кур за кралицата :bigok

_________________
Nil desperandum, auspice Deo


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 12:09 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 14, 2005 3:56 pm
Мнения: 7132
Местоположение: Лондон
Два за принцесата и сестра й.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 12:14 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 13, 2004 1:43 pm
Мнения: 4029
Трафикът ще го намали, но надали ще е така драстично поради една много проста причина - бай Ганьо как ще е гъзар, ако ползва общественият транспорт, а не се вози в собствената си 10+ годишна бракма? Именно затова бензина и 5 лева литъра да стане, колите пак ще продължават да се увеличават, и мнозинството ще драпа за по-голяма и по-мощна кола, която ще харчи повече, ама парите все ще се намери откъде да се избият. Същата работа е и с цената на цигарите - вече гонят петака, а все още пушачите си пушат здраво, а когато кутия "Виктори" беше 86 стотинки, ако беше казал на някой, че след няма и 10 години цената вече ще е 5 пъти по-висока никой нямаше да повярва.
П.С.> И все пак ако София иска да има някакви претенции за наистина европейска столица трябва да се подобри драстично метрото, и да се строи с много по-бързи темпове, каквито и да са причините за забавянето (а то причини за забавяне сигурно не е чак толкова трудно а се намерят :bigok ). :smt023
П.С.2> Кур (ама определено не моя) за английската кралица и от мен. :bigok

_________________
Левски шампион але але!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 1:04 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Не съм съгласен с тия генерализации. Аз бих се возил в ГТ с кеф, стига да ми върши работа и да има адекватно таксуване. Има много митове, генерализирани под общото бай Ганьо. На хората дадена ли им е алтернативата да живеят в уреден откъм транспорт град, за да преценим дали биха слезнали от колите или не?
Това е същото като мита, че бай ти Ганьо разбира само от глоби...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 10:05 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 15, 2005 6:59 pm
Мнения: 32999
Местоположение: София
Намаляването на трафика заради метрото е факт. Много се намалиха бутаниците по някои рейсове като 280, като цяло движението по засегнатите булеварди е намалено. Тепърва ще се преструктурират линиите на транспорта, които се припокриват с метрото и ще стане още по-добре :smt006 А през лятото броят на станциите ще е двоен.

_________________
Не е важна истината, важен е имиджът.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 11:37 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2005 4:47 pm
Мнения: 4470
Местоположение: София
tprodanov написа:
На хората дадена ли им е алтернативата да живеят в уреден откъм транспорт град, за да преценим дали биха слезнали от колите или не?

Добре бе, човек, дай наистина някой радикален пример. Това за Захарна фабрика и околностите до МА - можеш да хванеш 83+74, 83+72, само 72, всичко до Христо Ботев и от там с трамвай 1 или 7. А пътя от Люлин 1 или 2 до Бизнеспарка на колко двама или трима души им се налага да го изминават? И в такъв случай - да, по-добре за тях лично е с коли. Все пак това са около 20 километра, и то по права линия.

Аз лично нямам представа в чужбина как точно е таксуването (качвания или разстояние), но как изобщо ще стане това с плащането за разстояние? Това е все едно да искаш да плащаш по-малко пари за кабелна, защото от целия пакет има канали, които не гледаш. А и Wildkid болезнено правилно отбеляза, че масата хора искат градския транспорт да ги кара до входовете им (допълвам - и по възможност да е безплатен, разбира се).

_________________
"Да отстояваш изгубените позиции без надежда, без спасение... е дълг!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 1:30 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
south написа:
tprodanov написа:
На хората дадена ли им е алтернативата да живеят в уреден откъм транспорт град, за да преценим дали биха слезнали от колите или не?

Добре бе, човек, дай наистина някой радикален пример. Това за Захарна фабрика и околностите до МА - можеш да хванеш 83+74, 83+72, само 72, всичко до Христо Ботев и от там с трамвай 1 или 7. А пътя от Люлин 1 или 2 до Бизнеспарка на колко двама или трима души им се налага да го изминават? И в такъв случай - да, по-добре за тях лично е с коли. Все пак това са около 20 километра, и то по права линия.

Аз лично нямам представа в чужбина как точно е таксуването (качвания или разстояние), но как изобщо ще стане това с плащането за разстояние? Това е все едно да искаш да плащаш по-малко пари за кабелна, защото от целия пакет има канали, които не гледаш. А и Wildkid болезнено правилно отбеляза, че масата хора искат градския транспорт да ги кара до входовете им (допълвам - и по възможност да е безплатен, разбира се).


Пич, Люлин е най-големия квартал в София, а Бизнес Парка е най-голямата бизнес площ. Няма как, чисто статистически няма как хората живеещи в Люлин и работещи в Бизнес Парка да са един и двама. Залагам левия ташак на Едномъд, че поне една трета от работещите в Бизнес Парка са люлинци. А таксуване на разстояние може да става елементарно - монтираните вече валидатори дават тая възможност. Качваш се, изминаваш 5 спирки - плащаш за 5 спирки. Тъкмо ще намалеят клошарите, които с левче се возят цял ден в трамвая.

А какво иска масата ,ще видим, ако й представим алтернатива. Няма никаква логика довеждащия транспорт до метрото да е платен. Нали идеята е да вкараш хората в метрото, тогава що ги оскъпяваш? Аз бих направил много маршрути, довеждащи до крайните станции на метрото, и то безплатни, срещу билет или карта за метрото. При това бих ги направил бързи - не големи и тромави икаруси, а малки бусчета, с които стигаш за 10тина минути. Ако трябва да плащаш 3лв в едната посока и 3лв в другата, никога няма да откажеш хората от колите им, и ще се оправдаваш само с манталитета им. Сигурен съм, че това и проработило. Най-малкото неправенето му показва вече достатъчно години, че не дава резултат.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 2:00 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2005 4:47 pm
Мнения: 4470
Местоположение: София
Еми, ако има много хора, да се събират и да внасят предложение в общината за откриване на нови линии. Макар че именно с повод метрото почти сигурно общината ще им пее. И пак не схващам какъв точно е проблемът. Обикновената карта за 1 месец и всички линии е 51 лева, което прави средно по около 2,50 лв. на (работен) ден за транспорт, независимо колко линии използваш. Ако ще изминаваш 20 километра, трябва да свикнеш, че пътят ще ти е поне час с ГТ. Ако пък времето ти е толкова ценно, ще цакаш 2-та и косур лева за литър бензин и ще си пърпориш с колата. Тва'й - кинти или време, едното от двете само. Отделен е въпросът, че отново оркската маса народ това не може да го проумее и на абсолютно всички времето им е особено ценно.

_________________
"Да отстояваш изгубените позиции без надежда, без спасение... е дълг!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 2:33 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Аз лично бих ускорил отсечката към бизнес парка на всяка цена. В момента в Младост е некъв ад, точно заради него. Има проблем - виждаш го и ти - в София има задръствания, а хората далеч не са толкова много, нито пък са богати. Няма никаква логика да се движат с коли, а не с градски транспорт. Докато е така - има проблем. Ако София има градския транспорт на Мюнхен - който е със същата площ и същия брой жители, то по улиците няма да се движи никой.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 3:08 pm 
Тва че в центъра на Ломдон не живеели хора как го измислихте не знам...


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 3:10 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Май 24, 2008 2:05 pm
Мнения: 28097
Местоположение: София
Аз пък казвам, че в Англия не живеят хора. Хайде оспори и тва, де :bigok

_________________
Wine is fine but whiskey's quicker, suicide is slow with liquor...
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 3:44 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 05, 2009 12:07 am
Мнения: 1784
Местоположение: Berlin
south написа:
Аз лично нямам представа в чужбина как точно е таксуването (качвания или разстояние), но как изобщо ще стане това с плащането за разстояние? Това е все едно да искаш да плащаш по-малко пари за кабелна, защото от целия пакет има канали, които не гледаш. А и Wildkid болезнено правилно отбеляза, че масата хора искат градския транспорт да ги кара до входовете им (допълвам - и по възможност да е безплатен, разбира се).


Само за справка, в Берлин имаш три варианта за билет - къса отсечка, която струва 1,40 евро и изминаваш три спирки с каквото и да е, нормален билет - 2,30 евро, който ти важи за 2 часа от момента на закупуване и може да го ползваш за автобуси, трамваи, метро и надземно метро (с-бан), и дневна карта пак за всички видове градски транспорт - мисля бе 6,30. Иначе има и оферти за групови карти, за 48 часови такива, туристически и прочие. В ЛоМдон мисля е нещо подобно.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 6:28 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 17, 2006 4:53 pm
Мнения: 2201
В Холандия е подобно, само че нормалния билет е за 45 минути, ама не знам дали има дневни карти. Иначе цените са същите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 6:31 pm 
Има, да. В Ротердам струваше 6 евро дневната карта, само че само за ебаното им метро май, което има 15 спирки, но една от тях отива до Хага на 40км... :lol:


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 9:04 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 02, 2005 8:41 am
Мнения: 39029
Omraz написа:
Е нали каза, че планирането в центъра е опреди освобождението, виновен требва да е мръсния султан. :lol: :loser2

Напротив, всъщност виновниците са някакви чехи, които направили първия градоустроиствен план на София :wink: Проблем са паркирането в центъра на София са и държавните институции, там работят купрольони чиновници и идват с коли на работа, не плащат и съответно някой трябва да поеме разликата, сещай се кой :wink: Събота и неделя като не работят министерствата проблем с паркирането почти няма :wink:

_________________
"....в крайна сметка Левски е единственото нещо, което остава в сърцата ни и то е завинаги. "


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 9:08 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Дек 12, 2004 4:51 pm
Мнения: 12573
Местоположение: Герена
При вас няма ли да направят лилава зона и бирник душевадец като теб най-накрая да кихне някой лев :smt003

_________________
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 9:15 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 02, 2005 8:41 am
Мнения: 39029
Нашата синя зона е перфе :bigok От както дойде новият кмет от герб я промени от 9 сутринта до 5 следобяд и то само делници :sm_cigar, а стария педал е с тригодишна присъда на първа инстанция :sm_cigar Дано да му я удвоят поне :bigok А Стефчо"Аз не крада" Софиянски с присъда :bigok Кога :bigok
По въпроса кой как ходи на работа има и друго - има хора, които сутрин трябва да закарат децата на детска или училище, а ако съпругата/съпруга работи в същата посока, обикновено се качват колата и така ....при тях метрото да дойде до апартамента им все тая, те от колата няма да слезнат и никой не трябва да ги обвинява в нещо :wink:

_________________
"....в крайна сметка Левски е единственото нещо, което остава в сърцата ни и то е завинаги. "


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 9:18 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Дек 12, 2004 4:51 pm
Мнения: 12573
Местоположение: Герена
А каква ви е била синята зона преди? И що не е лилава верно - какво в Стара Загора е зелена примерно :smt003

_________________
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 9:21 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 02, 2005 8:41 am
Мнения: 39029
Беше на зони :bigok Едната работи само делниците, другата и събота, третата без почивен ден :bigok Няма да ти казвам какво става с колите на рОмАнските тОристи лятото :bigok

:arrow: А аз като домоуправител за синя зона не плащам :bigok Ползвам химикал с гумичка за талоните :bigok :bigok :bigok

_________________
"....в крайна сметка Левски е единственото нещо, което остава в сърцата ни и то е завинаги. "


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 9:31 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Дек 12, 2004 4:51 pm
Мнения: 12573
Местоположение: Герена
Добре де, а какво се случва с хората, които живеят в центъра на София и нямат гараж? Не говоря за такива под наем. Все едно някой сега да ми сложи 2 лв. на час да си държа колата пред блока, за който баба ми лично е изправяла пирони :lol: Кво правим в тоя случай?

_________________
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 9:36 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 05, 2009 12:07 am
Мнения: 1784
Местоположение: Berlin
Ако живееш в паркинг зона не те закачат. Трябва да сложиш само копие от рег. талон на колата, в който се вижда адреса. В Стара Загора поне е така :bigok


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Мар 10, 2012 9:37 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 1:41 pm
Мнения: 629
Тая тема е станала "политиката на СКГТ и паркитги и жараги"!
Купуваш си колИло и си решаваш проблемите.

_________________
За да е Левски - Левски, трябва да има душа и сърца. Трябва да газим, да мачкаме, трябва всеки, особено в България, като чуе името Левски да насира гащите!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 23198 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394 ... 774  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com