forum.levski.com

Форум на привържениците на ФК ЛЕВСКИ
Дата и час: Нед Сеп 07, 2025 7:10 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]





Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 23198 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 774  Следваща

Харесва ли ви новото правителство
ПО-СКОРО ДА 65%  65%  [ 87 ]
ПО-СКОРО НЕ 35%  35%  [ 46 ]
Общо гласове : 133
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:30 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Дек 12, 2004 4:51 pm
Мнения: 12573
Местоположение: Герена
Аз па мисля, че билетчетата трябва да станат по 50 лв. и още да вдигнат горивата и всички да маат гащи пеша :bigok И без тва народът затлъстява :bigok

_________________
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:31 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 10, 2007 12:22 pm
Мнения: 31364
Местоположение: гр. Голямото село
Някои хора като ви чета тука, имам чувството, че имате решение за всеки наболял проблем в нашето общество. Да ви се чуди човек за кво дремете в този форум, ми не ходите да решавате проблемите :bigok

_________________
blanco написа:
Наско Сираков ще остане със златни букви в историята на Левски, след като ни спаси окончателно!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:49 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Щот са малки заплатите в общината, що :bigok


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 3:50 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 14, 2005 3:56 pm
Мнения: 7132
Местоположение: Лондон
tprodanov написа:
Тонко, това, че хората се возят дори сами в колите, означава, че градския транспорт не носи никакъв смисъл за тях - нито като ценова ефективност, още по-малко като удобство.

Със сигурност това е основната причина, а не че всички са прекалено важни и не могат да се возят в градски транспорт, а трябва навсякъде с колата... Колко хора познавам дето за 100 метра в центъра на София, ако не е с колата няма да мръднат, и са готови да висят по задръствания и да цакат бензин вместо да вземат трамвай за точно 4 спирки, който стига по-бързо...
Как пък в тоя Единбург дето вали през ден и за да стигна до някои места трябва да сменя 3 автобуса и да ходя пеша 20 минути в дъжда, не плащам на спирки на всичкото отгоре, 90% от хората цъкат пеша или с градският транспорт ? Шамари и глоби това е единственото решение.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:08 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Колко ти е данъка на колата в Единбург? А цената на горивото? Е там са отговорите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:10 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 09, 2005 9:41 pm
Мнения: 13788
А знаеш ли, че в България последните марки телефони пробиват най-бързо на пазара :lol: Истината е някъде там :bigok

_________________
"Писна ми на кура да чета за тия смешници от да българия или както им е там фьешан името дейба майка му да еба."
dabulgaria.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:15 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Знам. И изобщо не отричам синдрома - на прасе звънче. Той е типичен за бедните страни. Това обаче далеч не означава, че нещата трябва да си стоят така. Трябва да има първо морков - което означава нормален градски транспорт, градска среда и велоалеи, ама не като тая в Младост или в Надежда, и след това да има и тояга. Нито сме първите, нито сме последните, които ще го изминат тоя път. Да седим и да се казваме - немаме манталитет, нема да стане - е твърде безотговорно. А да тръгнеш с тоягата, без да имаш морков ще генерираш само корупция.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:25 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 24, 2006 8:00 pm
Мнения: 40351
Абе мани ти тая работа - сума народ си се вози на колата, щото си е свикнал на колата и "нема им стъпи" на градския транспорт, ако ще да му спира под носа. Знам сума народ, дето метрото спира ПРЕД ТЯХ, ДЕА, и не се е качвал никога на него..... Аз в центъра с кола НЕ ХОДЯ и то не е щото нямам пари за бензин! Ходя на работа с транспорта, а откак строят метро - ходя на работа ПЕША от Лозенец до 5-те! Не ходя с кола, щото е неудобно, бавно и няма къде да се паркира. И няма никакъв смисъл да пътувам 20 мин. с кола, когато за 30 съм пеша! А като пуснат метрото - съвсем, щото тогава ще съм за 10 с чакането и излизането от подлезите...

Не може да се отрече обаче, че и транспорта е далеч от перфектен (въпреки че ИМА подобрение и то доста сериозно, в сравнение с преди 5 години например). Не му е наред нито разписанието, нито маршрутите, нито системата за плащане. На практика не се толерира ползването на карти. У нас няма "кръгове" както на много места (примерно имаш карта за до 3-ти кръг, който ти включва всичко до радиус центъра-Кемпински, да речем и в това пространство ползваш всичко с тая карта), няма таксуване на посока и брой спирки, абе много работи няма. Няма оптимизация на трафика никаква (не само на Г.Т., ми на трафика като цяло). Но тва не променя факта, че нови булеварди и улици са нужни, просто щото повечето са правени при разчет града да е за 600 000 души, а не за 2 милиона....

_________________
С ЛЕВСКИ СЕ РОДИХ
С ЛЕВСКИ ИЗРАСНАХ
С ЛЕВСКИ СЕ РАДВАМ
С ЛЕВСКИ И ЩЕ УМРА

www.bgblood.org
facebook: БОДК / BOVBD


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:28 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 11, 2009 11:44 pm
Мнения: 1428
Местоположение: Sofia
tprodanov написа:
... А да тръгнеш с тоягата, без да имаш морков ще генерираш само корупция...


Трябва да се съборят панелните жк комплекси (тоягата!), а междувременно да се освободи къра за "лебенсдорф" :idea: (моркова!). Иван Костов можеше да свърши тази работа, но беше зает с по-важни дела! :bigok


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:30 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 02, 2005 8:41 am
Мнения: 39029
Е стига де месечната карта не беше ли 60 лева и с нея ползваш всичко :wink:, ако беше 200 лева разбирам да има кръгове ама за тия нищо пари :roll:
:arrow: политологнула пак някакви леви пропаганди пуска във фейса :boisw :bigok

_________________
"....в крайна сметка Левски е единственото нещо, което остава в сърцата ни и то е завинаги. "


Последна промяна Mr. Smith на Чет Май 10, 2012 4:31 pm, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:31 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Аз нямам против новите улици. Имам против новите улици в централните части, когато това се прави, без да има градски транспорт там. Със сигурност тярбва да се направи пробива към Сточна, трябва да се направи ринга откъм гробищата към Подуене. Със сигурност трябва да се направи Северната Тангента. Ама да беха пуснали един адекватен рейс, па що не и тролей по Вапцаров, па после да се плаче, че имало задръстване по него.

Цитат:
Трябва да се съборят панелните жк комплекси (тоягата!), а междувременно да се освободи къра за "лебенсдорф" (моркова!). Иван Костов можеше да свърши тази работа, но беше зает с по-важни дела!
Виж, тук си прав напълно. Единствено не мога да се сетя в кои години гадното копеле Костов беше кмет на София, но съм сигурен, че е бил и е единствения виновник за това.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:32 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 24, 2006 8:00 pm
Мнения: 40351
Въпроса е да има варианти, човек. Нека е 60 за всичко (ако действително излиза сметката, обаче, а не да е компромисна цена), но да има кръг за 40 или 30....що трябва да даваш или 60, или на билети, когато реално ползваш по-малко?

_________________
С ЛЕВСКИ СЕ РОДИХ
С ЛЕВСКИ ИЗРАСНАХ
С ЛЕВСКИ СЕ РАДВАМ
С ЛЕВСКИ И ЩЕ УМРА

www.bgblood.org
facebook: БОДК / BOVBD


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:39 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 13, 2004 7:33 pm
Мнения: 7374
Местоположение: Sofia
Mr. Smith написа:
Няма как да е чисто след като народа е оскотял и прави постоянно мизерия след тия дето чистят. Фирмите може да чистят, но чисто се пази от хората, които живеят в кварталите, а за да е чисто трябва да се промени манталитета ни :wink: Иначе ако ще и почистващите фирми с техниката на Токио да дойдат все тая :wink:
А манталитета нито държавата, нито приватизацията може да го промени :wink:


не е така - основната мръсотия не идва от хората , а от порутената инфраструктура
- на повечето тревни площи няма трева , или е рехава, при всеки дъжд реки от кал тръгват по улици и тротоари
- тротоари и улици са разбити, от там също се вдига огромно количество прахоляк
- сложи и строежите, където не се ограничава разпространението на прах и кал също

Мойта улица я метат всеки ден, няма фасове и хартийки и пак е мръсно -поради гореописаните причини.
Докато в други държави хората си ходят с обувките и вкъщи - просто навън е толкова чисто, колкото и в домовете им.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:40 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 11, 2009 11:44 pm
Мнения: 1428
Местоположение: Sofia
Абе какви тангенти, косинуси, дъги и ала-бала :lol: всеки ден нови пришълци идват, ей Богу! Голямата гордост на Бойкото - Южната дъга :lol: :lol: за два часа стана река в силния дъжд, а през работен ден да ИЗЛЕЗЕШ към улиците за града по дъгата е 30-40 мин. :smt089


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:41 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 02, 2005 8:41 am
Мнения: 39029
Да трябва да има варианти, преди имаше вариант, който мене ме устройваше перфектно когато съм в София за няколко дни - карта за 5 дни, беше голяма далавера, ама няма вече, даже мисля, че имаше тридневна карта и нея я няма ! Сега само дневна, месечна и годишна :smt012

_________________
"....в крайна сметка Левски е единственото нещо, което остава в сърцата ни и то е завинаги. "


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:50 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Яну 10, 2007 5:57 pm
Мнения: 27181
Местоположение: Възраждане, Русе
щото не съм почнал с църковните цитати :bigok

_________________
Само Сините


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 4:57 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 15, 2005 6:59 pm
Мнения: 32999
Местоположение: София
Значи системата за градски транспорт със сигурност ще претърпи сериозни промени след завършване на втората линия на метрото щото чисто и просто ще има дублиращи линии. Ясно е, че има недомислици в цялата система, но абсолютно съм съгласен с идеята, че нещата доста опират до мързел.

_________________
Не е важна истината, важен е имиджът.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 5:01 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
В момента, единствения довеждащ транспорт на крайната връзка в Младост е автобус №5 и автобус №3. Единия е на час и 20, другия на час. В пиковата част от деня. Другата крайна спирка, за довеждащ транспорт има един полуадекватен трамвай, който обаче не ходи никъде и автобус 150, който изминава 500те метра от Надежда до Обеля за около 45 минути. С това се изчепрва транспорта, който трябва да вкара хората в метрото, както всички искаме. Сигурно ще се промени, ама метрото не е факт от днес, специално в тези две точки.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 5:10 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 10, 2007 12:22 pm
Мнения: 31364
Местоположение: гр. Голямото село
Проданов, нещо не е тъй. Покрай метрото на Цариградско минават още 114, 1 и 6 :roll: 1 е на 13 мин в час пик, 6 на 30. За селски рейсове, са си с добра гъстота.

_________________
blanco написа:
Наско Сираков ще остане със златни букви в историята на Левски, след като ни спаси окончателно!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 5:15 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 09, 2005 9:41 pm
Мнения: 13788
трябва да има отвеждащ транспорт до всички спирки на метрото, не само да първата и последната. даже е логично крайните спирки да са най-слабо натоворени...

_________________
"Писна ми на кура да чета за тия смешници от да българия или както им е там фьешан името дейба майка му да еба."
dabulgaria.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 5:39 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Да де, ама метрото минава до Цариградско от две седмици, а преди това до спирката в Младост 3 години не ходеше нищо.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 5:43 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 14, 2005 3:56 pm
Мнения: 7132
Местоположение: Лондон
tprodanov написа:
Колко ти е данъка на колата в Единбург? А цената на горивото? Е там са отговорите.

Е ако вдигнат данъка и цените, няма ли да писнете още повече ? Трябва малко да се гледа по-реално на нещата, хубаво е да има критика, ама трябва и когато се прави нещо да се отчита.
Няма как от пълна нула и дупка да стигнем изведнъж в перфектно положение, като цяло няма как дори да искаме да стигнем средното положение на Европейският съюз, щото това няма да стане и може да си останем само с мечтите.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 5:46 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 10, 2007 12:22 pm
Мнения: 31364
Местоположение: гр. Голямото село
tprodanov написа:
Да де, ама метрото минава до Цариградско от две седмици, а преди това до спирката в Младост 3 години не ходеше нищо.

:roll: спирката в младост 3 я откриха също преди две седмици. До спирката в младост 1 ходят освен 3 и 5, 306, тролей 5, автобуси 4 и некъв младостки, даже май са два, автобус на бизнес парка :roll:

_________________
blanco написа:
Наско Сираков ще остане със златни букви в историята на Левски, след като ни спаси окончателно!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 5:47 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Ми не, няма да писнем. Никой не иска да стигнем по перфектното положение, на мен лично ми е достатъчно да вървим натам, макар и бавно.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 5:51 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 20, 2005 4:00 pm
Мнения: 7922
Местоположение: София
Данъците колкото повече се вдигат,толкова по-малко ще се събират,все пак хората трябва и да ядат от време на време.А иначе за да живеем нормално,трябва доста дълъг път да извървим,да изчистим главите си,да намерим себе си като хора и тогава и от политиците няма да сме толкова зависими,колкото сега.А доколко не избързваме с разширението на метрото,ще разберем според мен до няколко години

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 6:00 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 09, 2005 9:41 pm
Мнения: 13788
SharkyTT написа:
tprodanov написа:
Няма как от пълна нула и дупка да стигнем изведнъж в перфектно положение, като цяло няма как дори да искаме да стигнем средното положение на Европейският съюз, щото това няма да стане и може да си останем само с мечтите.


няма да стане, защото тая държава 70 г. се управлява от абсолютни дупедавци с колониален манталитет

_________________
"Писна ми на кура да чета за тия смешници от да българия или както им е там фьешан името дейба майка му да еба."
dabulgaria.bg


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Май 10, 2012 6:08 pm 
Offline
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 27, 2006 12:51 am
Мнения: 18210
Бай Иване, никой няма да вдигне данъците. Защото ще бъде приет остро и тогава ще трябва да обяснява защо ги вдига и да покаже прозрачност на разходите. Обаче никой не иска прозрачност.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Май 11, 2012 2:01 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 21, 2004 1:21 pm
Мнения: 7981
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2012/02/ ... edishnoto/
1.36 милиарда лева е бюджета на Столична община, определено интересно ще е да се види по-разбито за какво се харчат.

_________________
„Отбор роден в мечтите детски

в сърцата ни разпръсква светлина

Един Апостол, свето име – Левски

Идея, Пример и Борба!“

Димчо Дебелянов


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Май 11, 2012 8:40 am 
Offline
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 13, 2004 7:33 pm
Мнения: 7374
Местоположение: Sofia
е то на сайта на общината го има бюджета
харчат се за строителство на метро , субсидия за градския транспорт и чистене най-вече


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Май 11, 2012 1:10 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Дек 12, 2004 4:51 pm
Мнения: 12573
Местоположение: Герена
Топлата вода...

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4796191
Стари комунисти още дърпат конците в България

Заради закъснялото отваряне на архивите на Държавна сигурност старите комунисти в България продължават да са силни, пише швейцарският в. "Нойе Цюрхер Цайтунг"
Много от тайните на т. нар. реален социализъм си остават и до днес неразбулени. Заради закъснялото отваряне на архивите на ДС старите комунисти в България продължават да са силни. Нещо повече: те все още дърпат конците, посочва швейцарският всекидневник "Нойе Цюрхер Цайтунг" (nzz.ch).

Повечето източноевропейски страни имат проблеми с прочита на миналото. Колко важно е този прочит да се състои, при това навреме, показва следният пример, описан в публикацията:

През януари т. г. председателят на действащата от 2006г. в България Комисия по досиетата Евтим Костадинов подаде молба българският орган за отваряне на архивите да бъде приет за член на създадената миналата есен в Прага "Платформа за европейска чест и съвест".
За изненада на всички се оказа, че Костадинов е бивш офицер от Народната милиция, смятана за дългата ръка на бившата комунистическа власт. А вътрешният правилник на "Платформата за европейска чест и съвест" е категоричен: представители на репресивния апарат на бившите комунистически държави не могат да членуват в организацията.

Така, с това българско нахалство, членството на българската Комисия по досиетата в европейската инициатива се препъна в тъмното минало на председателя на въпросния държавен орган.

Последва гневно писмо до българския премиер, в което ръководството на Платформата изразява възмущението си не само от нахалството на Костадинов, но и от това, че и други членове на Комисията са бивши комунистически функционери.

Бившите комунисти са навсякъде - и в политиката, и в икономиката, пише авторитетният швейцарски вестник.

Това, че в България бивши комунисти бяха допуснати до прочита на истината за тоталитарното минало на страната, още от самото начало не вещаеше нищо добро. Затова и не е изненада, че отварянето на архивите на ДС не постигна това, на което се надяваха жертвите на комунизма.

Надеждите на хората останаха попарени, казва българската журналистка Мария Дерменджиева. Включително поради това, че още в първите години след промените голяма част от досиетата бяха унищожени незаконно.

Това стана възможно и поради следния факт: по онова време прохождащите демократични партии в България все още не бяха достатъчно опитни, не притежаваха достатъчно кураж и лостове да спрат прочистването и унищожаването на архивите, посочва "Нойе Цюрхер Цайтунг".

И продължава: От дистанцията на времето днес можем да кажем следното: вярването на българите, че за да бъде прекъснато властването на комунистите, е достатъчно само да бъде свалена комунистическата върхушка, без същевременно да бъдат отворени и архивите, се оказа дълбока заблуда с фатални последици.

На практика стана точно обратното - представителите на ДС използваха тази пролука, за да се подсигурят във властта и днес много бивши апаратчици от комунистическо време заемат ключови позиции в политиката и икономиката на страната.

А както показва случаят Костадинов - те са дори там, където трябва да се разследват престъпленията на комунизма. Затова и не е чудно, че тайните си остават тайни в България - една държава, в която отварянето на архивите закъсня прекалено много, заключава "Нойе Цюрхер Цайтунг".

_________________
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 23198 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 774  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com