Не е баш по темата и заради това - Николай Костов:
Код за потвърждение:
Здравейте г-н Митрев,
Моля да ме извините за забавянето, но то е породено от факта, че бяхте адресирали писмото си до г-н Батков, г-н Тонев и г-н Баждеков и исках да го изкоментираме заедно с тях, за да не Ви подведа.
Позволявам си да отговоря на въпросите Ви, следвайки Вашите точки:
1. Защо за поредна година абонаментните карти се загрозяват и приличат
по-скоро на атлас по география, отколкото на абонаментна карта?
Дизайнът им наподобява тефтер или ученически бележник. Големината е
толкова голяма, че мога да побера и международния си паспорт. Защо не
се въведат електронни карти, както направиха други клубове от А група?
Моля не отговаряйте, че е скъпа инвестицията, при положение че
спонсори на отбора са компания в топ 10 по приходи 5 години подред и
компанията, която закупи Булгартабак!
От началото на годината работим по този въпрос. Събираме оферти и проекти като целта беше да се оборудват всички входове и единственото, което ни забави бе потенциалната възможност да се започне голям ремонт на стадиона. Това наложи да изчакаме, за да не поставим нещо което да трябва да се демонтира почти веднага. Не на последно място е и инвестицията, разбира се.
Така този проект се отложи, но временно, и от началото на следващия сезон стадион "Георги Аспарухов " ще бъде оборудван с електронна пропускателна сиситема и картите замененени с пластики.
2. Защо в магазините Ултра блу няма поставени ПОС терминали, за да
можем да закупим стоки с дебитна или кредитна карта?
Не мога да поема ангажимент да Ви отговоря за миналото, но в момента поставянето на устройства е в процес и е въпрос на дни да можете да ползвате тази услуга.
3. Защо задължително трябва да има 2 спонсора на екипа и защо
нарушихте традицията, като поставихте Емблемата вместо "Л"?
Както знаете спонсорите са задължително условие за съществуването на всеки професионален футболен клуб. Двата партньора на фланелките на футболистите на ПФК Левски оказват огромна подкрепа на клуба и брандинга е част и условие от договорите с тях.
Наложена европейска , а може би и световна практика е футболистите да носят логото на отбора до сърцето си, което е силно показателно и мотивиращо.
4. Кога ще можем да закупим екип на любим футболист, без да се налага
да "молим" хора от отбора да ни "снабдяват" с екипи?
Това е възможност, която магазините Ултра Блу предлагат и винаги са предлагали. Екипите се предлагат и в On-line магазина на клуба, а от този сезон и в някои спортни магазини в София и страната. При желание в офиса на ПФК Левски може да се брандира името и номера на посочен от Вас футболист.
5. Защо официалният сайт на отбора прилича, като правен от ученик в 9
клас в час по информатика, който е получил добър 4 за тази задача? Г-н
Баждеков беше казал, че този сайт струва 100 000 евро, което всички
знаем, че е лъжа! Много от нашите фенове поддържат в пъти по-добри
сайтове от официалния на отбора! Защо не обявите конкурс за ре-дизайн
на сайта вместо да обявявате конкурс за талисман, който впрочем няма
резултат.
Отново не мога да коментирам миналото, но се надявам да Ви зарадвам с информацията, че по новия сайт се работи от известно време и планираната дата за пускането му е в началото на следващия месец.
6. Каква е ролята на г-н Шишков в ръководството на отбора?
Г-н Шишков помага на отбора в областта, в която е професионалист.
7. е добро число, на чорбата носи зло!
Благодарим Ви за подкрепата на отбора!
Поздрави,
Milena Modeva
Marketing Director
1517 Sofia
47, Todorini kukli str.
phone: (00 359 2) 94 55 167
fax: (00 359 2) 94 54 227
mobile: (00 359) 888 914 026
www.levski.bg
e-mail: modeva@levski.bg